Twój koszyk jest obecnie pusty!
Stos cech oferty przedsiębiorstwa – Mateusz Minkus
Odkryj Stos Oferty Przedsiębiorstwa – nowatorski model analityczny, który zastępuje klasyczny Marketing Mix. Prostsze i precyzyjniejsze narzędzie dla biznesu.
Opis
Książka „Stos cech oferty przedsiębiorstwa” przedstawia nowatorskie podejście do analizy i kształtowania oferty firmy, stanowiące alternatywę dla klasycznego modelu Marketing Mix (4P). Autor, inspirując się procesem alchemicznej przemiany, dekonstruuje tradycyjne kategorie, aby na ich podstawie zbudować prostszy, ale jednocześnie głębszy i bardziej precyzyjny model analityczny. Proponowany „Stos Oferty” opiera się na dwóch kluczowych wymiarach, które pozwolą u użyteczny sposób opisać każdy element oferty.
Przesłaniem publikacji jest teza, że zastąpienie sztywnych kategorii wymiarami pozwala na dokładniejszy opis oferty i lepsze zrozumienie mechanizmów rynkowych. Model stosu cech oferty nie tylko odtwarza wszystkie elementy klasycznego Marketing Mix, ale również poszerza jego zakres o kluczowe aspekty zarządzania, takie jak inżynieria jakości czy procesy wewnętrzne. Dzięki temu staje się potężnym narzędziem nie tylko dla marketingowców i sprzedawców, ale też dla menedżerów odpowiedzialnych za projektowanie całych łańcuchów dostaw i optymalizację działania przedsiębiorstwa. Dzięki możliwości wtłoczenia modelu w fraktalne struktury, znajdzie on zastosowanie na każdym stanowisku kierowniczym.
O autorze
Mateusz Minkus jest autorem książki, twórcą przedstawionego w niej modelu „Stosu cech oferty przedsiębiorstwa”. Współtwórca wielu organizacji takich jak działające przy EWST Koło Naukowe Derech, ATI-Ekologiczne Źródła Energii, Ewangelickie Stowarzyszenie Luteran Konfesyjnych, Przedsiebiorstwa Luterańskie Trivsel sp. z o.o
Jan Olisiejko-Czekaj pełnił funkcję redaktora merytorycznego książki. Wieloletni prezes Przedsiebiorstw Luterańskich Trivsel sp. z o.o.
Dane techniczne
- tytuł: Stos cech oferty przedsiębiorstwa
- autor: Mateusz Minkus
- gatunek: Marketing, Zarządzanie, Biznes
- wydawnictwo: Autor Chrzestny
- wydanie (rok): 2025
- ISBN: 9788396181077
- Format: EPUB
Podobne produkty
-
7 Grzechów Głównych Przedsiębiorcy – Mateusz Minkus
35,00 zł -
Etyka w polskim public relations – Jerzy Olędzki
35,00 zł -
Fraud’n’Pride – Mateusz Minkus (PL, EN, wersja robocza, work-verion)
Pierwotna cena wynosiła: 40,00 zł.25,00 złAktualna cena wynosi: 25,00 zł. -
Mediacja w sprawach gospodarczych – Sylwester Pieckowski
5,00 zł
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.