Etyka w polskim public relations – Jerzy Olędzki

35,00 

Wnikliwa analiza etyki w polskim PR. Niezbędny przewodnik dla praktyków i studentów. Poznaj zasady odpowiedzialnej komunikacji.

Pozostało tylko: 1

Opis

„Etyka w polskim public relations: refleksje badawcze” to kluczowa pozycja dla każdego, kto chce zrozumieć moralne i etyczne wyzwania współczesnego świata public relations. Autor, Jerzy Olędzki, wnikliwie analizuje praktyki polskiego PR, zwracając uwagę na dylematy, z jakimi mierzą się specjaliści w tej branży. Książka stanowi cenne źródło wiedzy o tym, jak budować zaufanie i wiarygodność w komunikacji masowej, opierając się na solidnych zasadach etycznych, a nie na manipulacji czy dezinformacji.

Publikacja ta jest niezbędnym przewodnikiem dla praktyków PR, studentów dziennikarstwa i politologii, a także dla wszystkich zainteresowanych relacją między komunikacją, moralnością a społeczeństwem. Dzięki „Etyce w polskim public relations” można nie tylko poszerzyć swoją wiedzę o branży, ale także zyskać narzędzia do krytycznej oceny działań medialnych i promocyjnych.

O autorze

Jerzy Olędzki (ur. 1945) to wybitny polski medioznawca, specjalista w dziedzinie public relations i etyki dziennikarskiej. Jest profesorem Uniwersytetu Warszawskiego i autorem licznych publikacji naukowych, które wnoszą znaczący wkład w rozwój teorii i praktyki komunikacji społecznej w Polsce.

Dane techniczne

  • Tytuł: Etyka w polskim public relations : refleksje badawcze
  • Autor: Jerzy Olędzki
  • Gatunek: Zarządzanie i marketing, Etyka, Public relations
  • Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR
  • Wydanie (rok): 2009
  • ISBN: 9788375451320
  • Liczba stron: 279
  • Format: 24 cm
  • Cena: Prosimy o kontakt w celu uzyskania informacji o cenie.

Książka używana. Zawiera ślady użycia.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Etyka w polskim public relations – Jerzy Olędzki”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *