Polityka zwrotów i reklamacji

Reklamacje wynikające z wad produktu

W przypadku reklamacji związanej z wadami produktu postępujemy zgodnie z zasadami rękojmi opisanej w Kodeksie Cywilnym.

Okres obowiązywania rękojmi to:

  1. rok w przypadku produktów używanych,
  2. lata w przypadku produktów fabrycznie nowych.

Okres ten jest liczony od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli w tym czasie zauważysz jakieś wady, to zgodnie z ustawą masz 1 rok (licząc od dnia zauważenia wady) na powiadomienie nas o tym. Preferujemy kontakt e-mail na adres: [email protected]

Pomimo, że ustawa daje Ci dużo czasu na zgłoszenie, zalecamy powiadomienie nas o wadzie jak najszybciej. Wadliwy produkt może być dla Ciebie niebezpieczny. Poza tym jeśli świadomie używasz wadliwego produktu, to możesz przyczynić się do powiększenia wady, co stanowi ustawową podstawę do ograniczenia odpowiedzialności sprzedawcy.

Z tytułu rękojmi przysługują Ci, do wyboru, następujące świadczenia:

  1. Naprawa produktu,
  2. Wymiana na inny egzemplarz (zazwyczaj niedostępne dla produktów używanych),
  3. Obniżenie ceny (jeśli wada jest mało istotna),
  4. Zwrot pieniędzy (obejmuje również zwrot kosztów przesyłki, chyba że w tej przesyłce były również inne – niezwracane z powodu rękojmi produkty).

Jeśli produkt jest objęty dodatkową gwarancją producenta, można skierować reklamację zgodnie z zasadami opisanymi w karcie gwarancyjnej.

    Zwroty związane z rezygnacją z zakupu niewynikającą z wad produktu.

    Zgodnie z naszą polityką zwrotów możesz dokonać zwrotu w czasie 14 dni licząc od dnia odbioru zamówienia.

    Jeśli od zakupu minęło 14 dni, nie możemy zaoferować Ci zwrotu pieniędzy. Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

    Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych z obowiązku zwrotu. Towary nietrwałe, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy również produktów po otworzeniu oryginalnego opakowania, które są artykułami intymnymi lub sanitarnymi, materiałami niebezpiecznymi ani łatwopalnymi cieczami lub gazami. Dodatkowe artykuły bezzwrotne: Karty podarunkowe, Produkty wirtualne do pobrania. Niektóre artykuły do ​​pielęgnacji zdrowia i ciała.

    Nie odsyłaj zakupionego produktu do producenta. Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty pieniędzy: Książka z widocznymi śladami użytkowania, Płyta CD, DVD, kaseta VHS, oprogramowanie, gra wideo, kaseta magnetofonowa lub płyta winylowa, która została otwarta. Zwrotowi nie podlegają też koszty przesyłek.

    Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy dowodu zakupu: paragonu, faktury, potwierdzenia płatności z potwierdzeniem zamówienia, lub innego dokumentu potwierdzającego zakup.

    Możemy odmówić zwrotu każdego przedmiotu, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje mu części z przyczyn niezależnych od nas. Każdy przedmiot zwrócony po upływie 14 dni od daty dostawy. Za termin zwrotu przyjmuje się przysłanie wiadomości na adres [email protected] z informacją o chęci zwrotu. Następnie masz 7 dni na wysłanie zwracanego produktu do nas (liczy się data nadania).

    Zwroty pieniędzy

    Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.

    Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on przetworzony, a środki zostaną automatycznie zwrócone na Twoją kartę kredytową lub oryginalną metodę płatności w ciągu 14 dni.

    Opóźnione lub brakujące zwroty pieniędzy

    Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową, może minąć trochę czasu, zanim Twój zwrot pieniędzy zostanie oficjalnie zaksięgowany. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często mija trochę czasu na przetworzenie, zanim zwrot pieniędzy zostanie zaksięgowany.

    Jeśli zrobiłeś wszystko, co trzeba, a nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem: [email protected]


    Adresy do zwrotów

    Aby zwrócić produkt, wyślij go na adres:

    Księgarnia Ketuwim
    PL Trivsel sp.z o.o.
    ul. Karpia 17/131
    61-619 Poznań

    W zależności od miejsca zamieszkania czas, w którym wymieniony produkt dotrze do nas, może się różnić. Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi wysyłki z możliwością śledzenia lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.

    Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami pod adresem:

    [email protected] lub [email protected]

    w przypadku pytań dotyczących zwrotów i reklamacji.